mandag den 5. januar 2009

Ting 23: Opsamling

Så er vi nået til ting 23, som handler om, hvad dine oplevelser har været med de 23 ting.

Målet med 23 ting har været, at du gerne skulle være blevet fortrolig med, hvad Web 2.0 og sociale teknologier dækker over ved selv at prøve nogle af de forskellige teknologier.

Jeg håber, at der er nogle af de 23 ting, du kan bruge på arbejdet (både mellem kolleger, men også over for til bibliotekets brugere) og måske også privat.

Opgaver

1. Skriv på din blog, hvad dine oplevelser med 23 ting har været.
Du kan fx komme ind på:
  • Hvad har været godt, og hvad har været mindre godt?
  • Hvad synes du om konceptet med de 23 ting og måden at lære nyt på?
  • Er der noget i forløbet, du synes kunne have været anderledes?
  • Hvordan kan det du lærte bruges i dit daglige arbejde og hvordan kan det ikke?
2. Skriv også gerne om de teknologier du synes manglede.

Og så er der vist bare at sige - tak til alle jer, der har deltaget!

1 kommentar:

Rie sagde ...

Kære Betina
Jeg synes du har tilrettelagt 23 ting fantastisk godt og ville ønske jeg havde gjort noget mere ud af mine lektier. Jeg håber, du vil hjælpe med tingene også i fremtiden, når jeg sidder fast og ikke kan komme videre.
VH Rie